Centrala

Centrala PBX

Wirtualna Centrala VPBX

 

Ofertę kierujemy do:

  • wszystkich przedsiębiorstw
  • instytucji państwowych

Usługa LoVoX – wirtualna centrala telefoniczna od LoVo – posiada zakres funkcjonalny, dzięki któremu użytkownicy mogą wykorzystać ją w zastępstwie tradycyjnej centrali działającej fizycznie w ich biurach. Usługa LoVoX udostępniana jest w modelu usługowym poprzez portal Klienta końcowego dostępny przez sieć Internet (aplikacja Web).

Użytkownik poprzez panel kliencki ma dostęp do konfiguracji wszystkich usług i może definiować innych użytkowników, numery wewnętrzne i linie miejskie, urządzenia, terminale, operatorów etc. Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze Klienta.

Korzystanie z tzw. wirtualnych centrali w chmurze jest obecnie zdecydowanie tańsze niż utrzymywanie tradycyjnej centrali biurowej. Oprócz niskich kosztów użytkowania, centrala VPBX zapewnia także firmom więcej funkcjonalności i komfortowe zarządzanie m.in. dzięki nowoczesnemu panelowi administracyjnemu, który jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze.

Korzyści z posiadania LoVoX-a w swoim biurze:

  • OSZCZĘDNOŚCI – LoVoX jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS, Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
  • PROSTE UŻYTKOWANIE – Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, którzy obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta LoVoX, bez problemu będą mogli zarządzać nią własnymi zasobami.
  • ELASTYCZNOŚĆ – Klient może korzystać z usług dowolnego Operatora, który w swojej ofercie posiada usługę telefonii internetowej.
  • WYGODA – Dzięki temu, iż LoVoX umieszczony jest w serwerach i w centrum przetwarzania danych LoVo, Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po naszej stronie. Jedyne czego potrzeba to działającego połączenia internetowego.
  • NOWOCZESNE URZĄDZENIA – LoVo dostarcza na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP. Oczywiście Klient może korzystać z własnych alternatywnych urządzeń.

Usługi centrali:

  • Call Center
    • Centrum obsługi telefonicznej.
    • Możliwość definiowania agentów (stanowisk)
    • Definiowanie kolejek i przypisywanie do nich agentów
    • Definiowanie sposobu przydzielania zasobów w kolejkach
    • Możliwość pobrania statystyk dla agenta
  • Call Pickup
    • W ramach grupy możliwość odebrania połączenia dzwoniącego na biurku innego użytkownika
    • Możliwość definiowania grup “pickup” bazując na użytkownikach w systemie
  • Nagrywanie połączeń – każde połączenie może być nagrywane lub nie w zależności od potrzeb Klienta
  • Hunting Group – kierowanie połączeń jednocześnie do wielu użytkowników. Bardzo praktyczne rozwiązanie cenione szczególnie przez Firmy, w których są działy handlowe lub obsługa Klienta.
  • IVR
    • Możliwość budowania drzew IVR
    • Możliwość budowania menu (“wciśnij 1 aby…”, „wciśnij 2 aby…”) – dla każdej pozycji menu można wykonać następujące akcje:
      • zadzwonić do użytkownika
      • zadzwonić na grupę
      • przekierować do kolejki (Call Center)
      • przejść do innego menu
  • Music on Hold / Granie na czekanie – odgrywanie generycznej muzyki w czasie zawieszenia połączenia
  • Wirtualny FAX
  • Przekierowanie połączeń
  • DISA – zapowiedz na numerze oraz możliwość wdzwonienia się po wewnętrznym

A wszystko dostępne w jednym miejscu, w prostym i intuicyjnym panelu Klienckim.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem